راهکارهای موفقیت آژانس‌های مسافرتی در اینستاگرام

on .

راهکارهای موفقیت آژانس‌های مسافرتی در اینستاگرام

قدرت بازاریابی در اینستاگرام

اینستاگرام در خود امکانات فراوانی برای کسب‌وکارهای مسافرتی دارد. این شبکه‌اجتماعی بیش از هر شبکه‌‌اجتماعی دیگری، دارای حجم عظیمی از کاربران وفادار است. با وجود اینکه اینستاگرام، تنها از سال ۲۰۱۰ فعالیت می‌کند اما تا امروز بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال دارد که این رقم بیش از ۲۰ درصد کل کاربران اینترنتی است. نکته خیره کننده درباره اینستاگرام نحوه استفاده از آن است. این فقط یک راه برای دنبال‌کنندگان صفحه شما نیست تا به وسیله تصاویر از زندگی شما مطلع شوند، بلکه راهی است برای الهام گرفتن! سفر یکی از آن راه‌ها است...

چرا اینستاگرام برای کسب‌وکارهای مسافرتی عالی است؟

در صنعت توریسم، شما می‌توانید به وسیله اینستاگرام با مشتریان فعلی و جدید خود در ارتباط باشید، یک سفر گردشی را به آنها پیشنهاد بدهید، کسب‌وکار خود را ترویج کنید یا با دیگران رقابت کنید و خیلی چیزهای بیشتر... ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید از ابزار قدرتمندی مانند اینستاگرام برای کسب‌وکار خود بهره بگیرید. همه اینها با دانستن اینکه چگونه عکس‌های خود را جذاب کنید، چگونه صفحه خود را ترویج و معرفی کنید و یک صفحه فعال باقی بمانید، قابل انجام است.

یک اکانت بینظیر اینستاگرام

گام اول: یک تِم و قالب بسازید

باید توجه شده باشید که اکانت‌های درجه یک اینستاگرام دارای الگو، طراحی و صفحه آرایی منسجم هستند. شما به راحتی می‌توانید با تصمیمی درباره اینکه چگونه تاثیری بر مخاطبین خود داشته باشید این کار را انجام دهید. آیا می‌خواهید عکس‌هایی رنگی، جذاب و شفاف به چشم بینندگان خوش بیاید یا می‌خواهید برای ساده و برازنده نشان دادن صفحه خود تصاویر سیاه و سفید باشکوه داشته باشید؟

اگر این کار مقداری از وقت شما را می‌گیرد نگران نباشید. شما می‌توانید با الگویی از عکس‌هایی که ویرایش و آپلود کرده‌اید شروع کنید.

گام دوم: انتخاب تصویر درست

حالا زمان سرگرم کننده‌ترین بخش کار است... عکس های خود را بیابید! آیا برای تصویری که به اشتراک می‌گذارید ایده‌ای دارید؟ در اینترنت برای یافتن تصاویر مناسب جستجو کنید و مطمئن شوید که تصاویری با کیفیت بالا پیدا می‌کنید. ما پیشنهاد می‌کنیم در گوگل سرچ کنید و از امکان جستجوی اندازه بزرگ بهره بگیرید.

با اینکه شما در اینستاگرام خود عکس‌ها را «بازنشر» می‌کنید اما همچنان قانون کپی‌رایت به قوت خود باقی است. اگر توانستید صاحب عکس را در اینستاگرام بیابید حتما به آن اشاره (منشن) کنید.

گام سوم: فیلترهای تصاویر اینستاگرام

بهترین قسمت اینستاگرام ویرایش و پالایش تصاویر است. اینستاگرام ارسال عکس‌هایی که حرفه‌ای به نظر برسند را به راحتی و بدون دردسرهای استفاده از نرم افزارهایی مانند فتوشاپ برایتان فراهم می‌کند (نکته: بسیاری از کاربران اینستاگرام از فتوشاپ استفاده می‌کنند و سپس عکس‌های خود را در اینستاگرام قرار می‌دهند، پس هر جور که مایلید ویرایش کنید).

زمانی از فیلترها استفاده کنید که نیاز به ارتقای عکس باشد و با توجه به آمار این کار نتیجه خوبی دارد. تحقیقات نشان می‌دهد که عکس‌های پالایش شده گیراتر از عکس‌های پالایش نشده هستند. فیلترهای گرم، نوردهی زیاد و دارای کنتراست تیرگی و روشنی زیاد بیشترین‌ استفاده را دارند. فیلترهایی مانند میفیر، رایز، والنسیا، هفه و نشویل گزینه‌هایی هستند که بیشترین گیرایی را دارند.

آیا می‌دانستید با استفاده از فیلتر، شانس دیده شدن و لایک شدن ۲۱ درصد و شمار کامنت ها به ۴۵ درصد افزایش می‌یابد؟

پیشنهاد ویژه: به یاد داشته باشید فیلترهای خود را به اندازه‌ای پایدار نگه دارید تا کاربران جدیدی را جذب کنید و بازدید صفحه‌تان افزایش یابد.

پشرفت بیشتر در اینستاگرام

در اینجا پنج ایده عالی را برایتان ذکر کرده‌ایم که با استفاده از آنها میتوانید سرعت پیشرفت خود را به طور باورنکردنی افزایش دهید.

۱. تصاویر مشتریان خود را در صفحه به اشتراک بگذارید!

از مشتریان خود بخواهید عکس‌های سفر خود را در اختیارتان قرار دهند. این راهی بسیار خوب برای نگه داشتن مشتریان شماست و می‌تواند منجر به این شود که برای سفر بعدی با تورهای شما برنامه‌ریزی کنند. به علاوه مشتریان از اینکه در این کار سهیم شده‌اند خشنود می‌شوند.

۲. محیط کارتان را به اشتراک بگذارید!

به محیط کار خود بروید و فضای کار خود را برای فالوورهایتان به اشتراک بگذارید. همکاران و دفتر کار خود را نمایش دهید. این راهی جذاب برای جذب مشتری و نمایش این است که شما هم مانند آنها انساندوست هستید! عکس‌های سفر خود را به مشتریان‌تان نشان دهید و به آنها نشان دهید که شما هم این مقاصد را تجربه کرده‌اید و در این کار متخصصید. همچنین می‌توانید تصاویری که از صحنه‌های فرهنگی گرفته‌اید یا غذاهایی که در سفر میل کرده‌اید را منتشر کنید.

۳. میزبان یک مسابقه یا رقابت باشید

یک مسابقه و رقابت اینستاگرامی برگزار کنید و به برنده مسابقه جایزه دهید. دقت کنید که جایزه شما نباید بزرگ و محرک نباشد، زیرا با این کار، کاربرانی که برنده نمی‌شوند را عصبانی می‌کنید! با یک جایزه کوچک شروع کنید.

۴. از مشتریان خود بخواهید عکس بفرستند

این یک راه عالی برای تعامل با مشتریان است و برای فراهم آوردن بهترین محتوا به شما کمک می‌کند! می‌توانید به مشتریان خود یک آدرس ایمیل دهید تا عکس‌هایشان را بفرستند و یا در تصویر منتشر شده خود از هشتگ اختصاصی شما استفاده کنند. فراموش نکنید زمانی که عکس مشتریان خود را در صفحه خود منتشر می‌کنید آنها را روی تصویر یا در کپشن منشن کنید.

۵. «عکس روز» منتشر کنید و بیاموزید

ساده‌ترین راه برای اینکه همواره صفحه شما برای دنبال‌کنندگان فعلی و جدیدتان جذاب باشد این است که هر روز عکسی از مکانی دیدنی از دنیا را همراه با داستانی از عکس یا اطلاعاتی جامع درباره آن مکان به اشتراک بگذارید.

چگونه فالوور بگیرید

داشتن اینستاگرام زمانی موثر است که فالوورهایی برای عکس‌های خود داشته باشید!

۱. هشتگ‌های هوشمند

یک هشتگ بهترین دوست شما در اینستاگرام است. استفاده از هشتگ می‌تواند جذب مخاطبان جدیدی را برایتان به همراه داشته باشد. آیا می‌دانستید بیش از ۱۷۰ میلیون عکس با هشتگ Travel در اینستاگرام وجود دارد؟ این کار پتانسیل بسیار بالایی برای بهتر دیده شدن دارد. خلاق باشید اما پیرامون موضوع بمانید. هشتگ را تنها برای محبوبیت بیشتر به کار نبرید. اعتماد حساب خود را خدشه‌دار نکنید. حالا یک سوال! چه تعداد هشتگ استفاده کنیم؟ درست است که هشتگ بیشتر برابر است با لایک بیشتر، اما همیشه هشتگ‌هایی را انتخاب کنید که برای شما کارایی مفید و موثر دارند. اینستاگرام اجازه می‌دهد که شما برای هر پست حداکثر از ۳۰ هشتگ استفاده کنید، اما بیشتر کابران ۵ تا ۱۰ هشتگ استفاده می‌کنند و به نظر می‌رسد بیش از این زیاده‌روی است.

نکته تخصصی: هشتگ‌ها را در پایان متن مربوط به پست و یا به صورت کامنت‌ استفاده کنید، به این طریق وقتی کاربری عکس شما را می‌بیند فهرست هشتگ‌های شما جلوه بدی نخواهد داشت! یک الگوی مناسب‌تر این است که هشتگ‌ها را در میان توضیحات و جملات پست خود بگنجانید.

۲. تبلیغات با فالوگرام

تیم متخصص تبلیغات و بازاریابی فالوگرام، اولین مرکز و مجری مستقیم تبلیغات در اینستاگرام است. ما با بهترین پکیج‌های تبلیغاتی و راهکارهای تبلیغات مخصوص آژانس‌های مسافرت، امکان معرفی کسب‌وکار و جذب مسافران و توریست‌های علاقمند را برایتان فراهم می‌کنیم.

موفقیت در اینستاگرام

به دست آوردن هزاران، صدها هزار یا حتی میلیون‌ها فالوور یک شبه اتفاق نمی‌افتد. این کار زمان می‌برد و باید مثل یک ماهیگیر برای صید فالوور شکیبا باشید. اما خبر خوب اینکه بلیتی طلایی برای موفقیت در اینستاگرام وجود دارد و آن اینکه از راهنمایی‌هایی که آموخته‌اید استفاده کنید و همیشه چیزهای جدید را بیازمایید.

پنج قانون طلایی اینستاگرام

۱. منسجم و پایدار بمانید.

۲. برنامه‌های رضایت‌بخش خلق کنید

۳. در تعطیلات و مناسبت‌های خاص کار کنید

۴. محتوای باکیفیت و جذاب تولید کنید

۵. با فالوورهای فعلی و جدیدتان ارتباط متقابل داشته باشید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیج اینستاگرام برتر ماه را فالو کنید:

faast_food