فالو کن گوشی اپل ببر

on .

هجوم برندهای تجاری به اینستاگرام برای پیدا کردن یک جایگاه خوب و کسب محبوبیت بیشتر از طریق اینستاگرام، هرچه باشد برای شرکت اپل بد نشده است!

هرچقدر که شرکت اپل در ایران نمایندگی و تبلیغات ندارد، همانقدر هم برندهای تجاری ایرانی، از آبمیوه و دوغ گرفته تا پوشاک و لوازم خانگی برای افزایش فالوور وعده آیفون و آیپد را به کاربران اینستاگرام میدهند. راست یا دروغش با خودشان، اما این رسم تبلیغات و بازاریابی آنلاین نیست!

با نگاهی به صفحات رسمی اینستاگرام برندها و شرکت های بزرگ ایرانی، به راحتی میتوان فهمید که تقریبا تمام آنها از نداشتن بازاریاب های مدرن رنج میبرند. در روزگاری که برندهای مطرح نوشابه در جهان با گفتن یک جمله تاثیرگذار میتوانند مردم را به سمت نوشابه های پرضرر بکشانند، شرکت های ایرانی همچنان برای تبلیغات محصولات خود راه جایزه را طی میکنند.

گرچه تاکنون استفاده از این روش توسط برندهای ایرانی موجب جذب فالوورهای بسیار برای آنها شده است، اما نباید فراموش کرد که جایزه دادن به فالوورها موجب تجربه یک برندینگ موفق و فروش بیشتر محصولات نمیشود، چراکه این فالوورها عاشق اپل مجانی هستند، یا بهتر است بگوییم فالوورهای اپل هستند.

نوشته اختصاصی فالوگرام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید