گسترش تجارت در اینستاگرام با ابزار جدید

on .

ابزار تجارت اینستاگرام

اینستاگرام که رفته رفته به امکانات و ویژگی‌های اپلیکیشن خود اضافه میکند، این بار یک امکان بسیار مفید و مهم دیگر برای کاربرانش ارائه داده است. در ماه گذشته اینستاگرام از یک امکان جدید در اپلیکیشن خود صحبت کرد و "Instagram Business Tools" یا همان ابزار بیزینس اینستاگرام را به کاربران معرفی کرد. این ابزار که به صفحات تجاری این امکان را میدهد که درک بهتری از فالوور ها و رشد کسب‌و‌کار خود داشته باشند، در حال حاضر در ایالات متحده آمریکا، نیوزلند و استرالیا قابل استفاده است و طی ماه‌های آینده در تمام کشورها در دسترس خواهد بود.

با این ابزار جدید، کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ می‌توانند با یک پروفایل تجاری به رسمیت شناخته شوند، درباره فالوورها و پست‌های خود اطلاعات آماری بدست بیاورند و پست‌های خود را برای دستیابی به اهداف تجاری ترویج دهند. تمام این ابزارها داخل اپلیکیشن اینستاگرام قرار دارند. این به این معنی است که مشتریان میتوانند اطلاعات ارزشمندی از جمله آدرس یا اطلاعات تماس کسب‌و‌کار شما را در صفحه اینستاگرام‌تان مشاهده کنند. شما نیز میتوانید اطلاعاتی از جمله اینکه کدام پست‌هایتان بهترین کارایی را داشته‌اند، کدام روزهای هفته و چه زمانی بهترین زمان برای پست گذاشتن هستند و همچنین نمودار آماری فالوورهایتان را دریافت کنید. علاوه بر این شما میتوانید هر پستی که به اشتراک گذاشته اید را ترویج دهید و برای دسترسی به مشتریان جدید در مخاطبان هدف خود یک دکمه مانند Learn More قرار دهید.

در حال حاضر کسب‌و‌کارهای بسیار زیادی در اینستاگرام در حال فعالیت هستند. به نظر میرسد با ارائه و پیشرفت این ابزار منحصربفرد، کسب‌و‌کارهای بسیار دیگری نیز تجارت خود را از طریق اینستاگرام دنبال کنند و تبلیغات در اینستاگرام بیش از پیش گسترش یابد.

به زودی میتوانید اطلاعات بیشتری و آموزش‌های مرتبط با Instagram Business Tools را در سایت فالوگرام مشاهده نمایید.

نوشته اختصاصی فالوگرام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید